vineri, 21 ianuarie 2011

De inceput de an

Salutare tuturor!

Spuneam anul trecut ca nu o sa mai intru pe blog sa scriu decat daca am ceva interesant de spus.

Ma bucur ca m-am tinut de cuvant!

M-am intors cu lucruri interesante pe care abia astept sa le pun aici. Doar pentru cunoscatori!

Nu imi iau angajamentul ca o sa scriu des pentru ca nu e cazul sa imi iau astfel de angajamente. Citeam intr-o carte sa nu faci niciodata promisiuni pentru ca nu stii ce va fi maine. Si atunci daca nu stii cum poti sa promiti? Mi-a placut ideea, cred ca are legatura cu firea mea de a nu-si asuma responsabilitati inutile (folosesc "inutile" in lipsa de alt cuvant mai potrivit).

Pana voi scrie ceva, va doresc toate cele de folos sufletului in noul an. Asa cum zicea un duhovnic de-al nostru: "Mai da-ne Doamne si boala!". Ca boala smereste omul si il face sa se intoarca la Sursa (sau cum vreti sa ii spuneti).

Inchei cu ceea ce a zis Buddha (si cred ca stia la ce se refera, cel putin asa imi face impresia): "Drumul se parcurge mergand".

Toate cele de folos!

Romeo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu